WIZZAIR TÁJÉKOZTATÁSI PROBLÉMÁK

ELINDULTUNK. MENTÜNK! ODAÉRTÜNK!!! NEM OTT VOLTUNK…!

Hofi Géza fenti sorai jutnak eszünkbe a Wizz Air újabb “csodás akciójáról”.
Az Utazómajom utazási hírportál felé ugyanis többen jelezték, hogy belépve Wizz Air profiljukba teljesen más útvonalat látnak, mint amit foglaltak.

Ennek oka, hogy a légitársaság törölte a Bergenbe, Bordeaux-ba és Nizzába tartó járatait október 28-tól, melyekre már nem lehet jegyeket kapni. Ez tiszta sor. A gond azonban azokat, hogy akik már korábban megvették a jegyüket a légitársaság “elfelejtette” értesíteni (bár ők nem ezt állítják). Emellett pedig automatikusan átfoglalják a jegyeket hasonló útvonalra.

Emiatt fordulnak elő olyan esetek, hogy a Nizzába vásárolt jegy már nem oda, hanem Milánóba szól. És bár a társaság szerint ez csak egy “javaslat”, amit el lehet fogadni vagy utasítani, több utas panaszkodik, hogy erre egyáltalán nincsen lehetőség (nincs rá felület) és az írásos megkeresésekre csak 30 napon belül válaszolnak.

Sajnos tehát a Wizz Air nemcsak a tájékoztatást hagyta ki a képletből, hanem a jogorvoslási lehetőségeket is, nem növelve ezáltal a mostanában a fapadosokba vetett egyre csökkenő bizalmat, melyet pont az ilyen esetek generálnak.

Call Now Button